Eladó vagy Szolgáltató:
Név: CPMR Textil Style Kft.
Székhely: 1033 Budapest, Szőlőkert utca 5.
Cégjegyzékszám: 01 09 178578
Bejegyző Bíróság neve:
Adószám: 24712932-2-41
Közösségi adószám: HU24712932
Számlavezető pénzintézet: MKB Bank Nyrt.
Számlaszám: 10300002-10605112-49020012
SWIFT Kód: MKKBHUHB
IBAN számlaszám: HU46 1030 0002 1060 5112 4902 0012
E-mail cím: premierwebshop@gmail.com
Telefonszám: +36 70 413 02 76
Felhasználó: az a természetes személy vagy jogi személy, aki a www.premiertextil.hu oldal tartalmához hozzáfér.
Vásárló: az a Felhasználó, aki a www.premiertextil.hu oldalon keresztül megrendelést adott le.
Weboldal: a www.premiertextil.hu oldal és aloldalai.
Termék: minden olyan az Eladó által eladásra kínált termék, melyet a Felhasználó a weboldalon keresztül megvásárolhat
Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában, az Eladó és a Vásárló között, mint távollevők között, azaz egyidejű fizikai jelenlétük nélkül jön létre a jelen ÁSZF-ben foglaltak szerint.
3.1.1 A weboldalról regisztráció után, vagy lakcím, email-cím és telefonszám megadásával lehet rendelni. A termékeket egy virtuális kosárba lehet gyűjteni. Ha egy terméket meg akar rendelni, akkor válassza ki a méretet és írja be a kívánt mennyiséget, majd tegye a kosárba. A kosár (rendszer) automatikusan kiszámítja a végösszeget és a pontos szállítási költséget.
Tájékoztatjuk, hogy a weboldalunkon árusított termékekből kiskereskedelmi mennyiséget lehet rendelni, mely mennyiség minden terméknél más. Ha elkészült a termékek kiválasztásával, akkor egyszerűen klikkeljen a kosár gombra. Ezt követően meg kell adnia az ott kért adatokat. A megrendelés végén a megjegyzés mezőben közölheti velünk a speciális kéréseit akár a szállítással akár a termékkel kapcsolatban. A megrendelés elküldése és beérkezése után 48 órával visszaigazoljuk a megrendelést és tájékoztatjuk, hogy a terméket várhatóan mikor fogja a terméket megkapni. Ha a rendelés beérkezését követően azt állapítjuk meg, hogy a megrendelt termék éppen nincs raktáron, akkor jogunkban áll helyette Önnek felajánlani egy hasonló minőségű és értékű terméket vagy szolgáltatást, vagy a szerződéstől elállni.
3.1.2. Amennyiben az Eladó azt észleli, hogy a megrendelt termék esetében hibás adatok kerültek feltüntetésre a weblapon, úgy fenntartja a jogot a hiba kijavításával új ajánlat megadására. A Felhasználó ezt követően vagy megerősíti a megrendelést az új adatok szerint vagy elállhat a szerződéstől.
3.1.3. A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tehát tartalmazzák a törvényben előírt Általános Forgalmi Adót, valamint a környezetvédelmi termékdíj köteles termékek esetén a környezetvédelmi termékdíjat.
3.2. A szerződés létrejötte
3.2.1. A Felhasználó részéről leadott megrendelés ajánlatnak minősül. Eladó a Felhasználó ajánlatát visszaigazoló e-mailjével elfogadja, vagy megtagadhatja. Az Eladó visszaigazoló e-mailjével, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, jön létre a szerződés a Felek között.
3.2.2. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és távollevők között kötött szerződésnek minősül.
3.2.3. A weboldalon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az Eladó azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
3.3. Fizetés
3.3.1. Utánvét (készpénzes fizetés)
A megvásárolt termékek árát a futárnak kell kifizetnie az átvételkor, készpénzben.
3.4. Szállítás
A megrendeléseket a Magyar GLS Kft. csomagküldő társaság biztosítja.
Csomag és postaköltség rendelésenként 1490 Ft.
3.4.2. Szállítási feltételek
4.3. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván elállási jogával, köteles az elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatni (postán a 1033 Budapest, Szőlőkert utca 5. címre, vagy elektronikus úton premierwebshop@gmail.com címre küldött levél útján) az Eladó részére.
4.4. Írásban történő elállás esetén határidőben történő elállásnak kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló egyértelmű nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi postán (ajánlott levélben) vagy faxon az Eladónak. Az elállás érvényességével kapcsolatosan az Eladó az alábbiakat veszi figyelembe:
4.4.1. postai úton történő elállás esetén a postára adás dátumát,
4.4.2. e-mail vagy faxon keresztül történő elállás esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét.
4.4. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási nyilatkozatát a fentiekben meghatározottak szerint tette meg. A határidő akkor tekinthető megtartottnak, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.
4.6. Az Eladó e-mailben igazolja vissza a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.
4.7. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a következő címre: Premier Textil Kft. /1033 Budapest, Szőlőkert utca 5./
4.8. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Fogyasztó külön, írásban megküldött kérésére az Eladó gondoskodik a termék visszaküldésének megszervezéséről, azonban annak költsége szintén a Fogyasztót terheli. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót más költség nem terheli.
4.9. Ha Fogyaszt, ideértve a fuvarozási (házhozszállítási) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek azért merültek fel, hogy mert Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
4.10. Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.
4.11. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz az Eladó, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Emiatt a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
4.12. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, amennyiben az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
4.13. Ha Fogyasztó a szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését megkötését követően gyakorolja felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni az Eladó ésszerű költségeit.
4.14. Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és Fogyasztó gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.
5.1.1. Az Eladó hibás teljesítése esetén a Fogyasztó vele szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
5.1.2. A Fogyasztó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás (díj) arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
5.1.3. A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
5.1.5. A Fogyasztó az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
5.1.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Fogyasztó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
5.2. Termékszavatosság
5.2.1. Ingó dolog (termék) hibája esetén Fogyasztó – választása szerint – a 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
5.2.2. Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
5.2.3. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
5.2.5. Termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
5.2.5. Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
5.2.6. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
5.2.6.1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
5.2.6.2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
5.2.6.3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
5.2.7. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
5.3. Jótállás
5.3.1. Hibás teljesítés esetén az Eladó az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletnek megfelelően jótállásra köteles.
5.3.2. Eladó jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
5.3.3. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
6.1. Panaszügyintézés helye
A Felhasználó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: CPMR Textil Style Kft.
Székhely: 1033 Budapest, Szőlőkert utca 5.
E-mail cím: premierwebshop@gmail.com
Telefonszám: +36 70 413 02 76
6.2. Az Eladó panasz közlésére/benyújtására az alábbi lehetőségeket biztosítja:
6.2.1. szóban (telefonon)
6.2.2. írásban (postai úton, telefaxon, elektronikus levélben)
6.3. Panasz közlésével kapcsolatos eljárás
6.3.1. a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 9 és 17 óra között,
6.3.2. elektronikus eléréssel – üzemzavar esetén megfelelő más elérhetőséget biztosítva – az írásbeli panaszt folyamatosan fogadja.
6.5. Írásban történő panaszközlés
Írásban benyújtandó panasztétel igénye esetén az Eladó segítséget nyújt az írásos panasz megfogalmazásában. Az Eladó az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 napon belül megküldi a Felhasználónak.
6.5. Szóban történő panaszközlés
Az Eladó a szóbeli panaszt – kivéve azt az esetet, ha a panasz azonnali kivizsgálása adott esetben nem lehetséges – azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, az Eladó a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén – egyidejűleg az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontnak a panasz közlését követő 30 napon belüli a Felhasználó részére történő megküldésével – megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. Az Eladó a panasz kivizsgálásáért a Felhasználóval szemben külön díjat nem számít fel.
6.6. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben az Eladó és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:
6.6.1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
6.6.2. Bírósági eljárás kezdeményezése
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: Budapest, 2021.02.04.
Jelen pontban foglalt táblázat példa jellegű.
KAPCSOLAT
Webshop: +36 70 312 62 55
Email: premierwebshop@gmail.com
Cím: 1033 Bp., Huszti út 38.
CÉGADATOK
CPMR Textil Style Kft.
1033. Budapest, Szőlőkert utca 5.
Adószám: 24712932-2-41
KISKERESKEDÉS NYITVATARTÁS
H.-P: 09:00-17:00
SZ.: ZÁRVA
V.: ZÁRVA
Tel.: +36 70 413 02 76
NAGYKERESKEDÉS NYITVATARTÁS
H-P: 9:00 – 17:00
Tel.: +36 1 437 81 91
KAPCSOLAT
Webshop: +36 70 312 62 55
Email: premierwebshop@gmail.com
Cím: 1033 Bp., Huszti út 38.
CÉGADATOK
CPMR Textil Style Kft.
1033. Budapest, Szőlőkert utca 5.
Adószám: 24712932-2-41
KISKERESKEDÉS NYITVATARTÁS
H.-P: 09:00-17:00
SZ.: ZÁRVA
V.: ZÁRVA
Tel.: +36 70 413 02 76
NAGYKERESKEDÉS NYITVATARTÁS
H-P: 9:00 – 17:00
Tel.: +36 1 437 81 91